Domácí úkoly

30.6.
Vážení rodiče,
chtěla bych Vám všem poděkovat za celoroční spolupráci a popřát Vám pěknou zaslouženou dovolenou.
Budu se na Vaše děti a Vás zase těšit v září.
Seznam pomůcek jsem v tištěné podobě zapomněla dětem rozdat. Máte ho napsaný zde na našich stránkách.

Mějte se hezky! E. Klailová

29.6.
Zítra končíme v 9 : 40h. S sebou ať si děti vezmou pouze folie na vysvědčení. Přezůvky si už neberou. Ten, kdo neodevzdal klíč od šatny, ať ho vezme, jinak mu nebude vydáno vysvědčení.

SEZNAM ŠKOLNÍCH POMŮCEK PRO 3.TŘÍDU
TV – 1.pololetí – plavání
batůžek na ramena, plavky, plavecká čepice, ručník, mýdlo
TV – 2. pololetí
tepláková souprava, tričko, sálová obuv se světlou podrážkou VV + PČ – do plastového košíku nebo kufříku:

  • vodové barvy nebo anilinové barvy (jsou sytější)
  • temperové barvy
  • paleta na tempery
  • černá tuš + redispero s násadkou + nízká kulatá krabička se širokou základnou (Rama, Flora)
  • kelímek na vodu
  • voskovky
  • suché pastely
  • barevné fixy
  • černý lihový fix
  • štětec plochý – č.10, 16
  • štětec kulatý – tenký i silný
  • 2 hadříky
  • igelitový ubrus na lavici (nebo staré noviny...lepší varianta)
  • zástěra nebo starší tričko
  • barevné papíry
  • plastelína do plastové krabičky (např. od Ramy, Flory)
  • špejle
  • dobře stříhající ostré nůžky
  • lepidlo – lepicí tyčinka
  • lepidlo Herkules
    DO TŘÍDY:
    přezůvky, papírové kapesníčky
    POUZDRO:
    2 pera, 3 tužky (č.1,2,3) – jedna s tvrdou tuhou na rýsování (nebo pentelka), guma, ořezávátko, tenký černý fix, pastelky alespoň 12 barev, kružítko, krátké pravítko na podtrhování
    DALŠÍ POMŮCKY:
  • pravítka – dlouhé (30cm) a trojúhelník s ryskou
  • úkolníček
  • sešit 523 ( 10x)
  • sešit 423 ( 2x )
  • sešit 520 ( 1x )
  • obaly na sešity, učebnice

28.6.
Zítra už si budeme ve škole jen hrát a povídat :-) Děti budou odezdávat klíče od skříněk!!

27.6.
Připomínám, že zítra končíme v 11: 40h !! Ať si děti vezmou do školy nějaké své oblíbené hry.

24.6.
V pondělí ať si děti donesou nějakou velkou kabelu na věci ze skříňky a výkresy.

23.6.
Zítra bude místo čtení angličtina! Doneste do školy všechny učebnice na odevzdání!

20.6.
ČJ : PS : 35/1,2,3
M : dokončit stranu 51
V pátek první hodinu budu vybírat učebnice ( ČJ, čítanku, AJ, Člověk a jeho svět). Zkontrolujte je, vygumujte, zalepte...pokud je třeba.

17.6.
ČJ : PS : 34 / 3,4
M : U str.51 / 1 V pondělí bude místo čtení hodina angličtiny!
V úterý jedeme na ten výlet. Sraz bude v parku pod školou v 7:45h. S sebou: pohodlné oblečení a obutí, pláštěnku, batůžek, velkou svačinu, dostatek pití
a nějaké kapesné na útratu. Návrat bude kolem 17h ke škole.

16.6.
ČJ : PS : 34 / 1,2
M : Písemný úkol nemají, ale opakujte s nimi sčítání a odčítání (pamětní i písemné) do 100, násobilky, slovní úlohy a geometrii (rýsování úseček).
Zítra jim dám závěrečnou písemku a když jsme si to dnes opět opakovali, tak někteří vůbec nevěděli, co mají dělat :-((.

15.6.
Žádné písemné úkoly děti neměly.

14.6.
Zítra v HV budu zkoušet písničky: Okoř, Pridi Jano k nám, Na Bílé hoře Dnes žádné písemné úkoly nejsou. Procvičujte s dětmi M i ČJ a hlavně, ať vám čtou! Ještě týden vydržíme :-)!
odkaz M
odkaz M
odkaz ČJ odaz ČJ
Zítra ať mi donesou zpět ten ohodnocený test z M, kdo tak dnes neučinil.

13.6.
M : opakovat násobilky Dala jsem dětem 3 papíry: jeden s testíkem, který jsme dělali v pátek (prosím vrátit zítra zpět) a další 2 s ukázkami písemek, které jsem běžně psávala s druháky).
Nemají je za úkol, ale abyste měli představu, co mají umět a zkusili něco udělat. V pátek jim z těchto dvou papírů vyberu nějaká cvičení ( kromě opačných polopřímek) a dám na známky.
Zítra bych chtěla jít s dětmi zase ven do Kohoutovic. Dejte jim s sebou dostatek pití, pláštěnku, vhodné oblečení a něco na psaní. Učení si nosit nemusí.

10.6.
M : U str.49

9.6.
ČJ: PS: dokončit str.30, zopakovat slovní druhy
M : umět násobky 2,3,4,5,6,7,10

8.6.
ČJ : PS : 29/ 4 a,b
M : U str. 48/4 + naučit se násobky 7 ( na pátek)

7.6.
ČJ : PS 28/1,2
M: list ( po cv.5)

6.6.
Zítra ať si děti vezmou do školy svůj kartáček na zuby. Budeme mít program Zdravé zoubky. ČJ : PS 27/1
odkaz ČJ M : U str.46/1 odkaz M PRV - v pátek minutka měsíce, dny, hodiny, lidské tělo, smysly, hospodářská zvířata, ČR (hl. město, symboly), světové strany

3.6.
M : U str.45

2.6.
ČJ : PS str.26 dokončit
ČT : čítanka str. 146 - 147 (číst)
M : umět násobení a dělení 1 - 5, 10 a násobení 6, zítra budou psát příklady na známky

1.6.
Dnes děti úkoly nemají :-). Jen mi, prosím, podepište informace k výletu vzadu v ŽK a pokud je to možné doneste třeba už zítra peníze na schůzky.
V ČJ jsme procvičili předložky a v M str. 44. Děti pořád neumí pořádně řady násobků, tak to s nimi stále trénujte.

30.5.
ČJ: PS str. 26/2
M : U str.44/4
Zítra půjdeme na celé dopoledne ven ( do Kohoutovic na hřiště). S sebou sportovní oblečení, svačinu, pití, pláštěnku a něco na psaní.

27.5.
M : U str. 42/3

26.5.
ČJ: list cv.2

25.5.
ČJ : list cv.1 a,b
Podepsat v ŽK třídní schůzku!
M : list (celý)
AJ: uč. str.43, PS str.41

24.5.
ČJ : PS : 25/1,2
Psaní: str.34
M : U str.40/5

23.5.
ČJ: PS 24/2,3a,b
M : U dokončit str.38
ČT: čítanka str.142 - číst
V pondělí 30.5. proběhne focení tříd : společné foto 35,-Kč, skupinky (každý ze skupiny platí 25,-Kč) a jednotlivec 2x25,-Kč. Dětem dám zítra lístek a vy mi na něj
napíšete, o kterou fotku máte zájem. Peníze budu vybírat předem.

20.5.
ČJ : pracovali jsme opět ve skupinkách (jako každý pátek), procvičovali jsme podstatná jména a slovesa ( U str. 93/5)
M : U str. 36-37, naučit se násobilku 10
ČT: četli jsme z knihy Z deníku kocoura Modroočka

19.5.
ČJ : Úkoly nemají, pracovali jsme v U str.93.
Místo čtení jsme byli u včel.

18.5.
ČJ : PS 24/1
Dnes jsme dělali v učebnici 92/6 ( do sešitu). Opakovali jsme podstatná jména. Zítra budeme dělat slovesa.
M : Dělali jsme U str.35 a pak každý minutu počítal příklady na násobení a dělení na trenažéru na Školákově a já zjišťovala, kolik jich za 1 minutu správně
vypočítají. odkaz na školákov
HV: zpívali jsme píseň Okoř
Zítra půjdeme s panem ředitelem na terasu, podívat se na včeličky. Pokud by byl někdo z dětí alergický, tak mi to, prosím dejte vědět.

17.5.
ČJ: procvičovali jsme podstatná jména na kartičkách, v učebnici ani PS jsme nic nedělali
ČT: četli jsme znovu včerejší pohádku na papíře a dělali na ni Pětilístek (doma dělt nemusíte)
M : učebnice str. 34

16.5.
ČJ : PS str.23 (dokončit) M : U str. 33 (dokončit)
ČT: přečíst pohádku O starém psu ( na listě) Dobrý den, chci Vás poprosit, zda byste mohli, pokud budou děti hodně kašlat a smrkat, je raději nechat doma.
Dnes nás tu chybí 7 a z těch, co jsou tu, tak ještě 4 hrozně kašlou a smrkají a tím to šíří mezi ostatní.

13.5.
ČJ: PS 23/1

12.5.
ČJ: PS: 22/3,4

11.5.
ČJ: PS: str.21/3,4
M : list cv.2

10.5.
ČJ : PS: dokončit str.20
ČT : dokončit obrázek v sešitě
M : dokončit str.30
naučit se násobky 5

9.5.
ČJ : PS str.19 (dokončit) kromě manipulační činnosti M : trénovat probrané násobilky, zítra začneme násobilku 5

6.5.
M: odkaz na procvičování násobilky
odkaz na procvičování násobilky
U str.28 (dokončit) PRV - minutka (Česká republika - obrys, státní symboly, Praha, Brno); pokud někomu dochází sešit, do konce roku zakupte sešit 513

5.5.
ČJ: Napsat do sešitu nadpis Druhy slov a pod něj napsat názvy všech 10 druhů.
M : Zítra budu zkoušet násobení a dělení 4.

4.5.
ČJ : U 88/5 (do ČJ1)
M : naučit dělení 4

3.5.
ČT : čítanka str. 125 - 126
M : U str.26 (dokončit)
PČ: dokončit pandu, kdo ji neudělal ve škole

2.5.
ČJ : PS str.18 (dokončit)
M : U str.25/1,2,4 (dokončit)

27.4.
ČJ : list cv.1
M : U str.23/2 ( do sešitu G)
PRV - minutka (Česká republika - obrys, státní symboly, Praha, Brno); pokud někomu dochází sešit, do konce roku zakupte sešit 513

26.4.
ČJ : PS str.16 dokončit
Kdo chce namaluje obrázek do sešitu čtení.
ČT : Číst text na listu ( Slonům vstup zakázán)
M : U str. 22/ 2-4 (dokončit)
Naučit se násobky 4!
Vezměte si sešit do geometrie!

25.4.
ČJ: PS: 16/1
M : U 21/1, dokončit stranu 20

21.4.
Dnes děti žádné písemné úlohy nemají, ale ať trénují násobení a dělemí 0,1,2,3, protože v pondělí začneme 4!
Zítra bude Bosonožský běh. Informace k němu mají děti nalepené v žákovské knížce. To pouzdro a ŽK, které jsou na tom lístečku napsané, si nosit nemusí.

20.4.
ČJ : list - motýlek
M : procvičovat násobení a dělení 0,1,2,3
Kdo ještě nepodepsal vše vzadu v ŽK, tak to, prosím, udělejte.
Zítra je plavání...nezapomeňte. Místo čtení budeme šít tu pandu.

19.4.
ČT: čítanka str.118
M : umět násobení a dělení 1,2,3 !!!!
Prosím o kontrolu a dopodepsání ŽK: str.32, str.31 (všechny schůzky, co byly a hodnocení), u každého předmětu alespoň jeden podpis na straně !!!
Ve čtvrtek po plavání bude PČ místo dneška - dejte dětem (kdo ještě nemá) ten oranžový filc (stačí velikost A5) a jehlu, kterou si budou schopni navlíct.

13.4.
Písemné úkoly děti na svátky nemají. Jen s nimi trénujte v M násobilku a v ČJ čtení.
Prosím o podpisy v ŽK u schůzek, hodnocení dětí a mého čtvrtletního hodnocení. Přeji vám všem krásné velikonoce!!

12.4.
ČJ: Dnes jsme měli v češtině skupinovou práci, při které jsme opakovali probrané učivo. V učebnici a v PS jsme nedělali nic
nového. Písemný domácí úkol nemají.
M : PS : 16/ 3,4
Psali jsme pětiminutovku na násobení a dělení 3 a dělali slovní úlohy v sešitě.
Zítra bude projektový den o DOPRAVNÍ VÝCHOVĚ. Učení si s sebou neberou, pouze pouzdro. ŽK jsou u mě.
Až je zítra donesou, prosím, podepište je vzadu u všech třídních schůzek, které už byly a u sebehodnocení dětí. Děkuji!

11.4.
ČJ : PS 15/1,2,3
odkaz ČJ M : U str. 16/1,2
odkaz M

8.4.
M : dokončit str.14, trénovat násobení a dělení 2 a 3

7.4.
Děti mají napsat do ŽK vzadu sebehodnocení k 1. dubnu a toto potom prosím od vás podepsat.

6.4.
ČJ: list cv. 2 a,b
odkaz ČJ M : U str.12 (dokončit)
odkaz M Podepsat v ŽK třídní schůzky.
Zítra v 17h se konají třídní schůzky!

5.4.
M : dokončit str.11
trénovat násobení 3 ČT: napsat odpovědi do sešitu

4.4.
ČJ: PS 14/1,2
M : naučit se násobení 3

1.4.
M : U str. 10 (dokončit)

31.3.
ČT: čítanka str. 107 - 108 (číst)
písanka s. 6
Napsat opravu diktátu.
Příští týden 7.4. se bude konat třídní schůzka (v 17h).

30.3.
AJ: dokončit v sešitě English
M : U str.9 celá (dokončit)

29.3.
ČT : naučit se básničku (na listu) ...do pátku

28.3.
M: naučit dělení 2
U str.7/2,3
Do PČ si vezměte jehlu, černou, bílou a oranovou nit (pokud máte) a filc (oranžový)...budeme dělat pandu červenou.

25.3.
ČJ: PS str.13 (dokončit)
M : procvičování násobilky 2

24.3.
ČJ: PS 12/ 4, napsat opravu PS ( 12/ 1,2,3) do čj 1)

23.3.
Dnes děti písemné úkoly nemají.
ČJ: dělali jsme v PS str. 12 ( na známky), sešity mám já na opravu
odkaz na procvičování párových souhlásek
M : dělali jsme na str. 5/ 3,4
odkaz na procvičování násobení
HV: příští týden budu v Hv zkoušet tyto písničky: Tři čuníci, Marjánko, Dělání, Kdyby se v komnatách ( vždy 2 sloky) Zítra jedeme plavat. Dejte dětem vhodné (vrstvené) oblečení, ať jim pak není horko.

22.3.
ČJ: PS : str.11
ČT: v sešitě spojit ptáčky s koncem věty
M : U str. 5/ 1,2

21.3.
ČJ: PS: s.10 dokončit
M : list celý
Zítra budeme v PČ ještě vyšívat. Dejte dětem jehlu s velkým ouškem a pokud máte, tak patentní navlékač jehel.

18.3.
ČT: čítanka str. 96 - 97
ČJ : list ( celý)

16.3.
ČJ: trénovat párové souhlásky M : str.2 dokončit, procvičovat násobilku 2

15.3.
ČJ: PS: 10/1
odkaz na procvičování párových souhlásek
ČT: s.92 - vypsat rýmy z básničky do sešitu čtení
M : naučit násobilku 2

14.3.
ČJ: PS: 9/3,4

4.3.
PRV
1_vyhlášení dobrovolné celoškolní fotosoutěže Kvetoucí poslové jara_letáček.pdf
2_přečíst, doplnit a do sešitu vlepit pracovní zápis ÚRAZ
3_procvičovat hodiny, měsíce, dny v týdnu, lidské tělo, smysly

3.3.
ČJ: PS 9/2
Focení ke Dni matek se bude konat 18.3. Prosím o zaplacení 140,- Kč do 17.3.

2.3.
ČJ: PS: str.8 (celá)
M : U str.64

1.3.
ČJ: PS str. 7 celá ( v učebnici jsme dnes nic nedělali)
M : U str.57 celá
Čtení: list
Písanka str.2

28.2.
ČJ: odkaz
odkaz
list cv.1,2 M : odkaz M
odkaz M
U str. 56 celá
PČ: Zítra dejte dětem (pokud doma máte) jehlu (s velkým uchem) a bavlnku. Budeme vyšívat.

25.2.
ČJ: PS: 7/1
M: písemný úkol není, počítejte příklady na sčítání a odčítání typu (35+17, 83-15,..)

24.2.
ČJ: list cv.3
ČT: čítanka str.86 - 87 (znovu přečíst)

23.2.
ČJ : Učebnice 73/5 ( do sešitu ČJ1)
odkaz ČJ
odkaz ČJ
odkaz ČJ
M : Učebnice str.55 celá
odkaz M
odkaz M Hv: zpívali jsme písničku Tři čuníci
Zítra opět jedeme plavat....snad bude lepší počasí :-)...má být až 12 stupňů, tak dejte dětem vhodné oblečení, ať jim pak není
vedro.
Zítra nebude hybridní výuka. Je čtvrtek = diktát...zkuste dětem dát nějaký diktát na I,Y.
18.3.2022 proběhne ve škole fotografování dětí ke svátku matek. Děti dnes donesou lísteček - prosím o zaškrtnutí vaší volby.
Vzorové fotografie naleznete na webu naší školy.

22.2.
ČJ: PS : 6/ 4,5
M : U str.54 / 3
ČT: čítanka str. 84 - 85
odkaz ČJ
odkaz M
Zítra ani ve čtrvtek nebudou kroužky ( pohádkový a sportovní).

21.2.
ČJ: PS: 6/2
M: Dělali jsme v učebnici str. 52 a 53/1 je za D.Ú.
ČT: Do sešitu čtení vypsat dvojice rýmů z básničky na straně 83. V písance jsme psali stranu 39.
Zítra hybridní výuka : ČJ 8:00h, M 9:00h. Počkejte na zahájení výuky ze školy.
Hybridní výuka znamená možnost pro ty, kteří jsou doma, se s námi spojit (přes Teams) do výuky.

18.2.
ČJ : PS: str.5 dokončit
V učebnici jsme dělali na str.70/3
M : Udělali jsme strany 50 a 51. Úkol nemají.
ČT: čítanka str. 82, písanka str. 38

17.2.
Děti žádné úkoly nedostaly.

Teď mi volala jedna z maminek, že žádná kartička do MHD nemusí být...stačí okopírovaný doklad (třeba ze zdravotní pojišťovny), ze kterého bude čitelné, že je dítěti méně než 10 let.

16.2.
ČJ: list - celý
M : v matematice jsme na papíře trénovali rýsování a měření úseček, úkol nemají
Zítra máme poprvé plavání ...Dětem dejte věci do plavání do batůžku, ve kterém bude i ČJ a Čtení (které si děti před odchodem do plavání nechají ve škole). V batůžku budou mít: plavky, koupací čepici, ručník, mýdlo, případně fén na vlasy - to platí spíš pro holky (pokud máte nějaký malý....já jeden školní beru), igelitku (do které si pak dají mokré věci), svačinu a pití, případně deštník. kdyby mělo pršet. Taky jim dejte nějakou tu kartičku do MHD.
Budeme mít 1. hodinu, pak pojedeme na ZŠ Labská plavat a po návratu budeme mít ještě 5.hodinu čtení.

15.2.
ČJ: PS: 4/3,4
Pracovali jsme v učebnici na straně 69/1,2.
ČT: děti měly referáty o svých knihách, nic nového jsme nečetli
M : U str.49/3 ( dělali jsme celou stranu)

14.2.
ČJ: PS 3/3,4
ČT: dokreslit do sešitu čarodějnici podle popisu v učebnici
M : zopakovat si hodiny
Zítra máme pracovky - pokud máte, dejte dětem zbytky klubíček s vlnou. Připomínám vyřízení kartičky do MHD (na čtvrtek). Informace k tomu na odkazu odkaz doprava

11.2.
M: U str.47 dokončit
V ČJ jsme byli na počítačích- dělali jsme Abecedu peněz.
Do PČ na úterý si doneste zbytky vlny (budeme dělat panáčky).
Nezapomeňte, že v pondělí jedeme podle nového rozvrhu.

10.2.
ČJ: PS str.54 (dokončit)
ČT: čtenářský list + kniha (na pondělí)
ČT: čítanka str. 78 číst
V M jsme dělali stranu 46
Děti si dnes napsaly nový rozvrh hodin, který bude platit od pondělí:
PO: ČJ, M, PRV, ČJ
Ú T: ČJ, ČJ, M, VV, PČ
S T: ČJ, M, HV, AJ
Č T: ČJ, M, TV, TV, ČJ
PÁ: ČJ, PRV, M, ČT

9.2.
Dnes žádné písemné úlohy nemají.
V ČJ jsme psali v PS str.53 - na známky.
V M jsme dělali str.45.
Zítra si děti domů přinesou nový rozvrh hodin, který bude platit od příštího týdne. Bude změna - ve středu budou mívat 4h a ve čtvrtek 5h.

8.2.
ČJ: zopakujte si druhy hlásek a psaní i,y po nich...zítra jim dám opakování na známky
Písanka str. 37 dopsat.
M : U str.46/ 1
Od příštího týdne budeme jednou týdně jezdit s dětmi plavat ( v rámci TV). Je potřeba, aby měly : plavky, koupací čepici, žabky, ručník, kartičku do MHD.

7.2.
M : U str.44 / 1 - 4 dokončit
ČJ: PS 52/3,5
ČT: čítanka str. 77 (číst)

3.2.
ČJ: PS s.51 (dokončit)
M : U str. 43 dokončit

2.2.
ČJ : PS : 50/3,4
M : U : 43 /1,2

1.2.
ČJ: pracovali jsme v učebnici na str.65
za D.Ú. mají dokončit list - vybarvovací - na tvrdé a měkké souhlásky
Kdo je doma, zkuste procvičovat ČJ na tomto odkazu:
odkaz ČJ
ČT: četli jsme v čítance na str.75 a psali v písance str.35
M : pracovali na listě (našla jsem starou pololetní písemku, tak jsem jim ji zkusila dát (bez známek), jak ji zvládnou (mají ji u
sebe)
odkaz M Zítra místo angličtiny budou mít hodinu se mnou. Udělám asi takový mix ČJ,ČT,M.

28.1.
ČJ: PS : 49/2 (dokončit)
M : Dnes jme opakovali geometrii (donesou domů papír...zkuste s nimi procvičit, co jim nejde).
Vv: domalovat pouzdra do 3.2.
V pondělí dostanou děti výpis z vysvědčení za 1. pololetí. Dejte jim na to nějakou fólii.
PRV - pokud má někdo v prvoukovém sešitě nevypracované zápisy, doplní si

27.1.
M : U str. 41/4,5,6 ČJ: pracovali jsme v učebnici na straně 63 a psali diktát na I,Y po tvrdých a měkkých souhláskách

26.1.
ČJ : list cv.3
Dělali jsme v učebnici str.62/2. M : 41/1,2,3

25.1.
ČT: do sešitu čtení doplnit ke každému zvířeti 2 vlastnosti jaké je (viz.U ČJ 61/2) M : U str.40 dokončit

24.1.
ČJ : PS str.47 (dokončit)
M : U str. 39/2,3
ČT: dopsat odpověď v sešitě PRV: Můj den - v sešitě

21.1.
M : U str.38/1,2
ČJ: pracovali jsme na papíře a tabuli (procvičovali jsme tvrdé souhlásky)
PRV: ve školním sešitě Můj den (namalovat obrázky)

20.1.
ČJ: PS: 46/1,2
Psali jsme U str.59/6 jako diktát. M : list (dokončit) U slovních úloh napíší pouze příklad a odpověď. Dělali jsme U str.37. PRV: papírové hodiny
PČ: donést staré vyřazené CD nebo DVD

19.1.
ČJ : Dnes jsme dělali rozbor vět na tabuli. Jednu větu napsali a udělali rozdělení na slabiky, vyznačili hláskovou stavbu (o,x) a barevně vyznačili druhy souhlásek. list (celý)
M : U str.36 (dokončit)

18.1.
ČJ: list cv.1,2,3
Dnes jsme dělali v PS str. 45/4,5,6.
M : dělali jsme U str.34
písemný úkol nemají

17.1.
ČJ: list (celý)
dělali jsme v U str.58/3 ( do sešitu)
M : U str. 35/1,2
dělali jsme v U str.33, zítra budeme mít geometrii (str.34)
ČT: nakresli nebo popiš svůj dům ( do sešitu čtení)

14.1.
Dnes jsme dělali: ČJ : U str.57/2,3,4
PS: str.44 ( PS jsem si vybrala) Písemný úkol nemají, jen se mají naučit druhy souhlásek (které kam patří).
M : procvičovali jsme písemné sčítání a dělali jsme U str. 33/1,2
Písemný úkol nemají.
Kdo mi ještě neposlal peníze ( 150,-Kč) na ceny za loďárovou soutěž ( o kterých jsem mluvila včera na schůzce) , tak mi je, prosím pošlete, děkuji.

13.1.
ČJ : PS : 43/2,4
M : v sešitě vypočítat příkady na písemné sčítání

12.1.
Po telefonátu s KHS jsme si ujasnili, že posledním významným kontaktem byla středa 5. 1.

Děti, které jsou PCR negativní a bez příznaků (nebo očkovaní nebo po prodělaném covidu a stejně bez příznaků), můžou od čtvrtka 13. 1. do školy.

Dnes jsme dělali:
ČJ: krátký diktát, ve kterém jsme určovali druhy vět, slabiky a označovali samohlásky a souhlásky
a na tomto odkazu, který vám posílám, jsme procvičovali slabikotvorné R,L
odkaz ČJ
kdo nemá ze včerejška úkol 56/15, tak si ho doplní M : udělali jsme celou stranu 31 (vysvětlili jsme si písemné sčítání s přechodem přes 10)...viz. odkaz
odkaz M za D.Ú.: str. 32/1

11.1.
Informace pro rodiče k návratu dětí do školy:
Pokud děti ve čtvrtek přijdou s papírem s výsledkem PCR testu - nebudou ve škole znovu testovaní. Pokud přijdou bez papíru, budou otestovaní AG testem.

Dnes jsme probrali:
ČJ: U str. 56/9 (ústně), 15 (písemně)
D.Ú. ČJ: U str. 56/ 15 odkaz ČJ
M : U str. 30 (celá)
D.Ú. M: U str.31/2,3 odkaz M
odkaz na cvičení
AJ :
AJ 2 příloha.docx

10.1.
Napíši vám, co jsme dnes dělali, pro ty, kteří se s námi dnes nespojili.
ČJ: U str.54 /1,2,4 (4a napsat do sešitu ČJ1)
Psaní: písanka str.32 M : U str. 29 /4,5

odkaz ČJ - čtení s porozuměním
odkaz M

**Připomínám, že ve čtvrtek v 17h bude třídní schůzka u nás ve třídě.
Pokud děti budou mít negativní PCR test, mohou už ve čtvrtek přijít do školy!

** 7.1.
Děkuji všem zúčastněným za dnešní připojení a doufám, že se v pondělí spojíme už úplně všichni. V pondělí to bude takto:

  1. skupina (končící podle abecedy Peťou) začíná češtinou v 8h, druhá skupina v 8:30h.

Úkoly z dnešního dne:

ČJ: PS: 42/5 + trénujte každý den hlasité čtení
M : U s.29/ 1,2,3 + trénujte každý den počítání do 100
odkaz
odkaz Přeji vám pěkný víkend!

Dobrý večer, jak už mnozí z FB školy víte, PCR test dopadl pozitivně, takže od zítřka musí celá třída do karantény. Zkusíme se společně spojit v 10h přes Teams.
Budeme se společně učit užívat tento program pro naši online výuku.
Přeji vám všem, pokud možno, klidnou noc a zítra naviděnou!

6.1.
Dnes jsme měli ve třídě pozitivní záchyt při testování. O výsledku PCR testu vás budu informovat hned, jakmile se ho dozvím. Ať si děti nezapomenou vzít roušky! ČJ: PS : 42/2,3,4
M : s.28 (dokončit)

5.1.
ČJ: PS: 41/3
M : list
Dne 13.1. v 17h se budou konat třídní schůzky! Prosím o podpis v ŽK!

4.1.
ČJ: PS : 40/ 1b, 2 ( ke každé slabice napiš jedno nové slovo), 4
ČT: dopsat odpovědi v sešitě ČT a kdo chce, může si tam namalovat obrázek
M : 26/5 (dokončit), trénujte už i sčítání do 100 s přechodem přes desítku

3.1.
ČJ: PS: 38/ 2 (dokončit), 3
Zopakovat si rozdělení hlásek na samohlásky a souhlásky a umět je ve slově vyznačit.
ČT: číst list: Tři králové
M : písemný úkol nemají, ale trénujte počítání do 100

21.12.
Dnes děti úkoly nemají. Dělali jsme v ČJ v učebnici str.51 a v v PS str.38/1.
V M jsme udělali str.25. Zítra ať si do školy nenosí učení, pouze nějaké dobroty a hry.
Končíme ve 12:35h, kdy už děti budou naobědvané.

20.12.
M : U str.24/3
ČJ: PS: str.37 (dokončit)
Ps: str.29

17.12.
Děti žádné písemné úkoly nemají. Dnes jsme byli v ČJ na počítačích. Doma si (přes jazykovou učebnu) můžete poslechnout jejich čtení.
V matematice jsme psali samostatnou písemnou práci na opakování toho, co už mají umět. V pondělí jim z toho napíšu známku do ŽK.
Přeji vám všem pěknýpředvánoční víkend.

16.12.
ČJ: PS: 36/4
Napsat opravu v diktátech.
ČT: list ( s krtečkem) - přečíst a udělat druhou stranu

15.12.
ČJ : U str. 50 / 2 (dokončit) celé cvičení
Ps: kdo nemá..dopíše stranu 28 v písance
M : pracovali jsme na straně 22, písemný úkol nemají

14.12.
ČJ : dnes písemný úkol nemají
M : v matematice byli pilní a tak zvládli i celou stranu 21....takže úkol nemají.
Ať děti donesou nejpozději do příštího úterý vánoční dárek pro spolužáka, kterého si vylosovali.

13.12.
M : 20/1, 2
ČJ: PS : 35/3
ČT: čítanka str.55 Komu chybí lepidlo a nůžky....dejte to, prosím, do pořádku! Nemůžeme bez toho pracovat!

10.12.
Ani dnes písemné úkoly nemají. Užijte si pěkný víkend!!

9.12.
Dnes děti písemný úkol nemají, aby si mohly užít sněhu :-). Ale nezapomeňte s nimi číst a počítat - jako SNAD každý den!

8.12.
ČJ: PS: 34 / 1,2
ČT: list (Dvě kozy...číst)
M: 17/2

7.12.
ČJ: U 47/4 (do ČJ 1)
Ať se naučí vyjmenovat samohlásky. ČT: list: Jak Brčálek...(znovu přečíst)
M : str.16 (dokončit)

6.12.
ČJ: PS: 33/2 Napsat opravu v ČJ 1
PS: písanka s.26 ( dopsat)
M : trénujte sčítání a odčítání desítek ( dnes psací úkol není, ale pracovali jsme na straně 16/1)

3.12.
ČJ : PS: 32 / 1
M : s.15 (dokončit)

2.12.
PRV - v pondělí 6.12. minutka - poznávačka stromy (list. a jehl.), stěhovaví ptáci, savci
M : list (dokončit)
Děti dostaly papírek s návodem (měly by ho mít v ŽK), jak se přihlásit na Teams, tak to, prosím, vyzkoušejte.

1.12.
.M : 14 / 2,3
ČT: kdo ještě nedostal známku z básničky (v sešitě), tak se jí doučí

30.11.
ČJ: PS: 31/4,5
PS: str.25 dopsat
ČT: str.51

29.11.
ČJ: PS: 31/1,2
M : 10/2
ČT: číst čítanku str. 50

26.11.
Děti žádné písemné úkoly nemají. Užijte si pěknou první adventní neděli!

25.11.
ČJ: list (mají ho vložený v ŽK)
Ps: s.24 (napsat 7 řádků)
Doneste si jednu čajovou svíčku (pokud máte).

24.11.
ČJ : list str.22 - 23
M : U 7 / 2

23.11.
ČJ: U s.43/4c + seřaď tato slova podle abecedy (nadepiš číslicí nad slovo)
Ps: s.23 dopsat
M: s.6 dodělat

22.11.
ČJ: PS: dokončit str.30
PRV - vybarvit obrázek k tématu Les, zápis obstřihnout a nalepit do sešitu
M : U s.5/ 1,5

18.11.
PRV - v pondělí si znovu napíšeme minutku na listnaté a listnaté stromy, už se také učte stěhovavé ptáky a savce (v minutce zatím nebudou)
PRV - vybarvit obrázky v dnešním zápis Savci v lese + nalepit do sešitu

16.11.
Kdo z vás napsal, že má zájem o vánoční focení dětí (22.11.), tak mi,prosím, pošlete po dětech 250,-Kč.
ČT: dobrovolný úkol - nakreslit obrázek k textu v sešitě čtení
M : U 51 /2c

15.11.
M : U str. 55/1,2,3
Dejte, prosím, dětem do pouzdra ořezanou tužku č.3 (na rýsování). Někteří mají tužky ve strašném stavu a podle toho pak to
rýsování vypadá.
Dostali domů sešit do G, tak se do něj podívejte a případně poslední stranu udělejte znovu.
ČJ: Napsat opravu v sešitě ČJ 1. Pracovali jsme v učebnici na straně 39. ČT: čítanka str. 47 -48

Ještě k tomu čtvrtku a hovorovým hodinám. Ve čtvrtek vám mohu být k dispozici od 15 - 16:30. Předtím totiž budeme mít poradu. Děkuji za pochopení.

12.11.
ČJ: PS 28/2,3
M : v matematice jsme pracovali na str. 50/4

11.11.
Vzadu do ŽK jsem dnes dětem napsala čtvrtletní hodnocení. Prosím podepsat!
Taky jsem dětem dala lístek ohledně hovorových hodin, tak si ho, prosím přečtěte.
Na email každému z vás pošlu hodnocení třídy za 1. čtvrtletí 2. ročníku. Děti ať napíší vzadu v ŽK své sebehodnocení (s.32) a vy to pak opět podepište. M : U str. 48/2
49/2
Dnes jsme psali čtvrtletní písemnou práci z M. Známky do ŽK napíši zítra.
ČT: čítanka str. 47 - 48

10.11.
ČJ: PS: 25/2
Psaní : s.21 dopsat
M : 47/2,3

9.11.
ČT: list (číst + úkoly) M: 44/2

8.11.
ČJ : PS 26/1,2
M : U : 43/2
ČT: čítanka str. 42-43

5.11.
AJ: Podepsat pracovní sešit (zepředu) a doučit se abecedu!
Dnes žádné písemné úkoly nemají :-)

4.11.
ČJ: PS: 24/1
Děti budou mít v úkolníčku napsaný jiný úkol, ale protože jsme si nerozdali sešity, do kterých ho měli napsat, tak jsem to teď změnila. M : U s.38/2

3.11.
ČJ: PS: 23/1
M : 37/3
Dejte dětem do sešitu M-G lenocha. Děkuji.

2.11.
M: 36/1 (dokončit),2
ČT: čítanka str.35 číst
čtenářská karta - vyplnit (na 16.11.)
písanka str. 19 (dokončit)

1.11.
M : omluva...děti si napsaly, že mají za úkol list, ale já jim ho nakonec zapomněla rozdat, tak tato úloha nebude
ČJ: PS : 21/1,2
ČT: list...číst doplněnou básničku
PRV: zakoupit sešit 523
Zítra budu zkoušet v HV písničky (vždy 2 sloky) : Kalamajka, Tři citrónky, Není nutno, Máme doma obludu.

29.10.
Důležitá zpráva!!!
Z důvodu nemocnosti personálu kuchyně ZŠ nejsme schopni zajistiit provoz v týdnu po podzimních prázdninách. Děkujeme za pochopení.

26.10.
Písemné úkoly jsem dětem na prázdniny nedala. Řekla jsem jim ale, že budou každý den chvíli číst a počítat.
Zkuste jim dát i nějaký přepis nebo diktát. Někteří s tím mají problém. Dnes jsme psali přepis z učebnice, u kterého pak měli určit druh
věty a moc jsem s výsledky nebyla spokojená....hlavně s tím přepisem. Jediný úkol, co mají, je napsat opravu. Mějte se hezky a užijte si pěkné dny!

25.10.
M: U str. 33/ 2B,C
ČJ: napsat opravu v ČJ 1 a opravit list
dopsat písanku str.17
ČT: list - číst str.17 + splnit úkoly

22.10.
Dnes jsme nic nového nedělali a děti nemají písemné úkoly. Pouze mají úkol v jazykové učebně na počítači.

21.10.
ČJ: PS: 20/3
M : U 31/3
PRV: vybarvit obrázky (zelenina)

20.10.
ČT: čítanka str.29 číst
M : dnes úkol není, dělali jsme cv. 29/3 30/3 a 31/1 Budu teď v učebnici přeskakovat. Co přeskočím, můžete si doma udělat v rámci domácího procvičování. Ty malé učebnice si
nechte taky doma na domácí procvičování. Ve škole budeme pracovat pouze s velkou učebnicí, kterou chci dokončit do
poloviny listopadu.

19.10.
M : U str.28 (dokončit)
ČJ: PS str.18/2
U str.23 ....seznámili jsme se se 4 druhy vět (oznamovací, tázací, rozkazovací, přací) Hv: učili jsme se noty podle délky (celá, půlová, čtvrťová, osminová) a taneček Mambo N.5

18.10.
ČJ: list ( někdo napíše opravu a někdo to má ještě dopsat)
trénujte řazení slov podle abecedy M : Čáry přímé, lomené, křivé - písemný úkol nemají.
ČT: číst v čítance str. 27, dopsat str. 15 v písance
Kdo byste chtěli fotky z návštěy zámku v Miloticích, tak mi pošlete do školy 120,-Kč a já jim je dám.

14.10.
ČJ: PS 15/1,2 (na 15.10.)
napsat opravu diktátu ČT: list druhá strana (na 18.10.)
PRV: list v sešitě vyplnit (na 18.10.)
V matematice jsme pracovali na papíře a nedělali v učebnici nic nového.

13.10.
Psaní: str. 13
ČT: naučit básničku

12.10.
ČT : Nalepit básničku do sešitu Čtení a naučit se ji hezky číst!

11.10.
ČJ: list (splnit úkoly) na středu
M : str.23 (dokončit...někdo)..na středu
ČT: Četli jsme v čítance str.24-25 a v písance jsme psali str.12. Zítra jdeme za myslivci na mysliveckou chatu. Budeme mít ráno 1h a pak poslední hodinu. Nedávejte dětem Tv, protože místo něho bude ta cesta za myslivci. Děti si vezmou do školy pouze pouzdro, ŽK, úkolníček a svačinu. Nebudou si nosit žádné učebnice ani sešity. Budu mít pro ně připravené
papíry. Teple je oblečte, protože už je ráno zima a i na té chatě asi moc teplo nebude.

8.10.
ČJ: písemný úkol není, procvičujte stále abecedu a řazení slov podle abecedy
M : str.22 (dokončit)

7.10.
M : U str.21/5
ČJ : dokončit úkol v ČJ1 (U: str.16/8)..napsat je seřazené podle abecedy

6.10.
ČJ: PS: 13/4
V učebnici jsme dělali jen na str.15/5. Trénujte pořád abecedu, aby v ní děti měly jistotu. Nechte je ji napsat (někdy psacím, někdy tiskacím písmem)...tím se to naučí lépe. ČT: číst str.20 - 21 a doplnit slova na papíře v sešitě čtení (psacím písmem) M: U str. 20/2

5.10.
ČJ: PS : 13/1,2,3 (u 2,3 na linky napíší psacím písmem seřazená příjmení podle abecedy)
V učebnici jsme nedělali nic. Psali jsme 2 věty jako diktát. Zkuste dětem něco nadiktovat i doma. ČT: ve čtení jsme četli text na papíře....ti, co jsou doma, ať vám čtou cokoli nahlas, aby si trénovali čtení
Písanka str.11 (napsali jsme ve škole)
M : dělali jsme stranu 19 písemná úloha není, ale počítejte cokoli do 20
HV: píseň Máme doma obludu

4.10.
ČJ: PS : 12/1
M : trénujte sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes desítku (dělali jsme str.18)
Písanka str.10 (ti, co byli ve škole, tak ji mají hotovou u mě).

30.9.
ČJ: PS: 11/2,3
ČT: čítanka str. 8
Zítra ještě nebudu ve škole... jsem bez hlasu......bude suplovat paní učitelka z družiny. V pondělí už snad budu OK :-)!
Abecedu budu zkoušet, až dojdu do školy....aspoň na ni mají děti více času :-)
Ještě jednou vás všechny prosím....učte děti samostatnosti!!!...nechte je si nachystat aktovku podle rozvrhu a vy jim to pak jen překontrolujte!!
Někteří vůbec netuší, co v té tašce mají! Přeji vám všem krásný den!

29.9.
ČJ: PS 10/1,2
Napsat opravy. ČT: čítanka str. 16-17 (číst)
M : Testíky str.5/1
Info: stále máme volná místa v přírodovědném kroužku, pokud by někdo rád poznával přírodu a prováděl pokusy, rádi ho u nás přivítáme, letáček: PŘV kroužek.pdf

27.9.
ČJ: list cv. 3,5
Naučit se správně říkat abecedu zpaměti. (do pátku) ČT: str. 13 - 14
M : U str.13 dokončit

24.9.
Dnes děti žádné psací úlohy nemají.
Užijte si pěkný víkend :-)

23.9.
ČJ : PS: 9/1,2
Písanka s.6 (na pondělí)
M : Testíky 2/5
PRV - domalovat obrázek kamaráda; v pondělí 27.9. budu kontrolovat a hodnotit vedení prvoukového sešitu - komu chybí nějaký zápis, musí dohledat, vypracovat a mít vlepeno v sešitě, po dnešní kontrole však musím řadu dětí pochválit

22.9.
ČJ: list (dokončit)
napsat opravu v diktátech (někteří)
M : U str.11/2

21.9.
ČJ : PS: 8/1,2,3
Napsat opravy v sešitech ČJ i M. ČT : str.12 básnička Písmenka (naučit...někteří)
Děti donesou domů 2 katalogy na objednání knih. Bylo by fajn s nimi nějakou společně vybrat, aby ji pak doma četli a začalo je to bavit.

* 20.9.
M : U st.9/2,3
ČT: čítanka str. 10 - 11 číst a doplnit na papír věty k textu a úpapír nalepit na novou stranu v sešitě ČJ čtení
PRV: domalovat obrázky a vlepit do sešitu ( na 23.9.)
Zítra bude Tv v tělocvičně.
Do HV nezapomeňte složku!!
Pošlete mi zpět návratku na Cestu za poznáním.

17.9.
ČJ : napsat opravu do ČJ 1
M: list - vybarvit podle zadání

15.9.
Připomínám, že zítra jedeme na výlet na zámek do Milotic.
Sraz je v 7:40h pod školou. Návrat asi kolem 13h do školy.
S sebou: pohodlné oblečení a obutí, roušku, baťůžek, pláštěnku, svačinu a pití.

V 17h se pak budou konat třídní schůzky. Pokud by se mnou chtěl někdo mluvit osobně, můžete se za mnou stavit už od 16h.

14.9.
ČJ : PS str. 7/5
někteří napsat opravu diktátu
ČT : čítanka str. 9
písanka str.4
Všechny úkoly budou až na pátek!!!
Zítra se uskuteční Bosonožský běh (místo pátku, protože má v pátek pršet) a ve čtvrtek jsme na výletě.
Zítra ať si děti vezmou sportovní oblečení a obuv, roušku, svačinu a dostatek pití, pláštěnku, klíček od skříňky a čip. Sejdeme se normálně ve třídě a teprve potom půjdeme společně na hřiště.

13.9.
M : U str.6 dokončit
ČJ: PS : 7/1,2
PRV: dokončit zápisy Školák a Rozvrh, mít obstřižené a vlepené v sešitě
ČT: číst str.8 a dokreslit obrázek v sešitě čtení
Každý den je potřeba číst, trénovat psaní a počítat!!! Vše jim strašně dlouho trvá. Píší 3 slova 10 minut!!!
Zítra bude TV v tělocvičně.

10.9.
ČJ : PS : 6/3,6 (dokončit) M : str.5 (dokončit)

9.9.
ČJ: PS: 6/2
PRV: PZ cv.1 (na pondělí) M : U str. 4/ 1 - 4 (dokončit)
ČT: úkoly ze čtení jsou až na pondělí
čítanka str.7
písanka str. 3 (dokončit)
Ve čtvrtek 16.9. v 17h se budou konat třídní schůzky!!

8.9.
Úkol každý den je čtení a počítání (bez toho, že je to napsané v úkolech). Některé děti mi řekly, že to nedělají! Je to nutné...nemají to ještě zafixované ( některé mají problém počítat do 10 ). PROSÍM....trénujte s dětmi samostatnost...některé nejsou schopny samy udělat ani čárku. ČJ : PS: s.5/4 (napsat malými psacími písmeny)
ČT: Každý den alespoň 10 min číst cokoli) !!! Dnes jsme četli v čítance Mates je pes. Dokreslit pejska do sešitu (kdo to nestihl)
Zítra budu kontrolovat úkol v písance. M : Udělejte s dětmi karty s čísly 0 - 20 (pokud je nemají z loňska). Kdo nestihl, dokončí str.3.

7.9.
ČJ : PS s.4 /2,4
Písanka str.2 (na 9.9.)
M : U: 2 / 2,3 (dokončit)
Tv: zítra budeme v tělocvičně Včera děti dostaly 5 papírových "peněz" (tzv. loďárů). Těchto 5 loďárů dostanou vždy každé pondělí a budou sloužit k hodnocení dětí.
Když se budou hodně snažit, budou dělat úkoly navíc, pomáhat druhým apod. mohou získat ještě další loďáry. Pokud ale budou nepozorní, nebudou mít v pořádku věci, budou jim chybět úkoly, příjdou pozdě, budou zlobit....budu jim je odebírat a do deníčku vám napíšu za co.
Na konci týdne vždy spočítám, kolik má kdo loďárů a zapíši to do tabulky, kterou máme ve třídě. Na konci čtvrtletí vždy vyhodnotíme nejlepší žáky a ti budou odměněni malou cenou. To jen pro vysvětlení, abyste věděli, k čemu ta kolečka slouží :-). Ústně to s vámi ještě
proberu na třídní schůzce, která bude 16.9. v 17h.

6.9.
ČJ : PS s.3/3
M : pár dětí (4) mají ještě dokončit str. 1 PRV - nadepsat sešit do prvouky (někteří nenašli); kdo ve škole nestihl úvodní obrázek, dokončí si a nalepí na první stranu do sešitu
V Tv půjdeme zítra ven na prostřední hřiště.

3.9.
Od pondělí už pojedeme podle rozvrhu. Ať si děti vezmou učebnici ČJ, PS ČJ, Čítanku, M, PRV.
Úkoly žádné nemají, ale opakujte s nimi počítání do 20 (někteří mají problém i počítat do 10) a čtení.
Kdo dnes neposlal, tak mi, prosím, pošlete během týdne peníze na výlet...děkuji.
Prosím o podpis na papíru, který děti donesou dnes domů (Souhlas se zpracováním osobních údajů). Pošlete mi ho v pondělí zpět. Děkuji.

2.9.
Zítra děti nemusí do školy nést učebnice, donesou pouze zbytek sešitů, které někteří neměly.
Budou mít také ŽK a úkolníček. Úkol pro rodiče : vyplnit ŽK (úvodní stranu - údaje o rodičích a na poslední straně podpis a datum) obalit učebnice a sešity
doplnit pomůcky
Děti dnes měly mít s sebou všechny pomůcky ze seznamu, který dostaly a který je na naší třídní stránce. Ne všichni všechno měli :-(.
Každý žák má mít: 4 sešity 512 do ČJ (nadepsané ČJ 1, ČJ 2, ČJ diktát, ČJ čtení)
3 sešity 513 do M ( nadepsané M 1, M2, M rozcvičky) a 1 sešit 520 ( nadepsaný M - G)
Ostatní sešity zatím nechají ve škole ( případně do PRV a AJ). Všechny sešity budou obalené! Děti dnes taky dostaly lísteček, na kterém je napsané, co z pomůcek si mají doplnit . Nekontrolovala jsem zatím pravítka (stačí zatím krátké do pouzdra).
Donesou taky domů lísteček o plánovaném výletě (náhrada za výlet na konci školního roku). Pokud by někdo z vás nechtěl, aby vaše dítě jelo, tak mi to, prosím, sdělte sms zprávou.

1.9.
Zítra ať dojdou děti s aktovkou a všemi pomůckami (kromě TV) ze seznamu. Také ať už mají pouzdro, papuče a svačinu.

Od zítřka už si děti budou zapisovat své každodenní úkoly do úkolníčku. Proto jim je každý den KONTROLUJTE (poprosím o podpis, abych věděla, že jste to viděli) a srovnejte s tím, co bude na stránkách (zda si zapsali všechny úkoly).

Zítra končíme po 4 vyučovací hodině.

31.8.
Dobrý den, děti i rodiče!
Vítám vás po prázdninách na našich třídních stránkách, kde se spolu budeme opět setkávat každý den. Doufám, že jste si o prázdninách pořádně odpočinuli a nabrali spoustu sil na nový školní rok :-)!
Tady (v odkazu) je několik informací k jeho zahájení.:

Informace o zahájení školního roku
Dobře se na ten zítřejší den vyspěte, už se na vás moc těším :-)!!
Vaše paní učitelka :-)

Seznam pomůcek do 2. třídy: Úkolníček – 1x Sešit do českého jazyka – 4x (512) Sešit do matematiky – 4x (513, 513, 513, 520) Sešit do prvouky 1x (513) Sešit do anglického jazyka – 1x (513) Pravítko - rovné (do pouzdra) Nůžky (které dobře stříhají) Lepidlo (špalek) nejlépe Herkules
Pouzdro (ne zbytečně velké, ať nenosí velkou zátěž v aktovce) Hlavně, ať v něm jsou potřebné věci: 2 pera, 2 tužky č.1 a 2, pastelky, guma, ořezávátko
Obaly na sešity a učebnice
Staré noviny jako podložka do Vv Temperové barvy
Štětce kulaté a ploché ( vždy jeden silný a jeden tenký)
Do Tv: tepláková souprava, tričko, cvičky nebo tenisky s bílou podrážkou Přezůvky do třídy

Některé věci už děti mají ve svých krabicích ve skříňkách (vodovky, kelímky, plastelíny, špejle, voskovky,…)